Preskočiť na hlavný obsah

Svadobné pohľadnice/Wedding postcards

Tohto roku sme pozvaní na dve svadby. Keďže sa termín prvej svadby rýchlo blíži, dozrel čas pripraviť mladomanželom pohľadnicu. Spojila som príjemné s užitočným a pri pozeraní romantických filmov po anglicky som dala priestor aj svojmu tvorivému duchu. Tešila som sa na tvorenie, veď už je to dlho, čo som nič nevytvorila!

V predstihu som si kúpila v obchodíku s kreativnými potrebami drevené vyrezávané postavičky objímajúcej sa nevesty a ženícha, ktoré som chcela použiť na pohľadnice. Vybrala som si všetky papiere, stuhy, pečiatky a ukladala som ich na podklad. Farebne som obe pohľadnice zladila do ružovej farby.



Pohľadnica č. 1

1. Poklad pohľadnice som si vybrala lesklý zlatý. Tento papier mi zostal ešte z tvorby pri prípravách na moju svadbu.  Najprv som spojila širokú ružovú stuhu s bielou čipkovanou v trištvrtine výšky.



2. Našila som na stuhu drevený gombík  v tvare srdiečka.
3. Otlačila som srdiečka-pečiatku na papier a prilepila som stuhy na okraj.



4. Z papiera som povystrihovala zdobený okraj s čipkou a holubicami. Jednu holubicu som vystrihla úplne a prilepila do priestoru.


5. Nakoniec som prilepila drevenú postavičku novomanželov. Pri lepení som použila tavnú pištoľ, a neviem, čo sa stalo, ako sa mi to podarilo urobiť, no neprilepilo sa mi to. Tak mi potom manžel zalepil postavičku na pohľadnicu dvojzložkovým lepidlom.




Pohľadnica č. 2

Druhú pohľadnicu som chcela vytvoriť s iným vzorom a pre zmenu na šírku.

1. Podklad zostal ten istý - zlatý lesklý papier. Otlačila som srdiečka dostredu hore na papier. Spojila som ružovú stuhu s bielou čipkovanou a nalepila som ich na šírku v dolnej časti pohľadnice.

2. Na pravú stranu som prilepila postavičku. Jasné, že sa mi stalo to isté ako pri pravej pohľadnici. Takže potom manžel lepil dvojzložkovým lepidlom aj túto drevenú postavičku.


3. Vytvorila som kvet z ružovej stuhy s korálkou, ktorý som potom prišila na stuhu na ľavú stranu. Pod stuhu som nalepila papier s motívom čipky a ornament nad stuhu z ľavej strany.



Pohľadnice som nalepila na tvrdý papier, aby boli otváracie. :)

V plnej kráse a obe sú krásne.




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Čitateľský denník od roku 2009 do roku 2017

Čitateľský denník 2009 - spolu 30 Január:  1. Ian McEwan: Betónová záhrada 2. Václav Pankovčín: Tri ženy pod orechom Február:  3. Ján Kamenistý: AVE LÁSKA - 100 najkrajších slovenských ľúbostných básní 20. storočia 4. Longman: English Fairy Tales 5. Kamil Peteraj: Breviár lásky 6. Barbara Cartlandová: Pôvab a zlo 7. Ján Kalinčiak: Púť lásky 8. Terézia Vansová: Sirota Podhradských 9. Logman: Alice in Wanderland 10. Biblia: Tobiáš 11. Biblia: Ester Marec:  12. Jozef Miloslav Hurban: Olejkár 14. Biblia: Kniha proroka Joela 15. Samo Chalupka: Turčin Poničan 16. Samo Chalupka: Mor ho! 17. Samo Bohdan Hroboň: Krajalik 18. Ján Botto: Žltá ľalia 19. Ján Botto: Margita a Besná 20. Samo Chalupka: Boj pri Jelšave 21. Ján Kalinčiak: Milkov hrob 22. Jozef Miloslav Hurban: Od Silvestra do Troch kráľov 23. Jonáš Záborský: Chruňo a Mandragora 24. Jonáš Záborský: Faustiáda 25. Biblia: Kniha proroka Ozeáša Apríl:  26. Andrej Sládkovič: Detvan 27. Ján Botto: Lucijiný stol

Veľkonočné pohľadnice 2017

Prípravy na tohtoročnú Veľkú noc som rozšírila aj o výrobu vlastných veľkonočných pohľadníc. Vytvorila som si dve pohľadnice s kresťanským motívom – kríž, ktorý je zdobený červeným srdiečkom a okolo sú farebné kvety – na jednej pohľadnici sú biele kvety na druhej červené.  Do dolného rámčeka som potom napísala Ježišov citát: „Ja som vzkriesenie a život.“ Ak raz človek začne potom nevie skončiť. A hneď som chcela vyskúšať vytvoriť aj ďalšie druhy. Tentoraz som sa zamerala na vajíčka, s ktorými sa viaže symbolika Veľkej noci, pretože symbolizujú zrodenie nového života. Na prvej pohľadnici sa nachádza košík plný zdobených vajíčok. Košíček je vyzdobený nálepkami.  Na ďalších pohľadniciach som využila tvar vajíčka, na ktorého vrchole som urobila mašličku z červenej stuhy a dozdobila som ich nálepkami. Okraje stužky sú zatavené ohňom, aby sa nestrapkali a držali svoj tvar. Do stredu vajíčka som nalepila „čipku“ – biely papier zdobený bordúrovou (okrajovou) vykr

19 krásnych myšlienok zo seriálu NCIS

1. „Neviem, čo je horšie, starnúť či múdrieť?“ NCIS 6. séria, 22. časť 2. „Človek je taký veľký ako cieľ, ktorý hľadá.“ NCIS 7. séria, 1. časť Pekne vykvitnuté 3.   „ Každý môže dosiahnuť svoj plný potenciál. Kto sme, môže byť predurčené, ale cestu ktorou pôjdeme, si vždy vyberáme sami. Nikdy by sme nemali dovoliť nášmu strachu, alebo očakávaniam druhých, aby určovali hranice nášho osudu. Váš osud sa nedá zmeniť, ale môžete mu vzdorovať. Každý človek sa rodí, tak ako mnoho ďalších, ale umiera ako jedinečný. “  NCIS 7. séria, 7. časť  4.  „ Nerád by som, aby ti tvoje ego vypísalo šek, ktorý telo nebude vládať splatiť. “    NCIS 8. séria, 5. časť, využité z TOP GUN   5.  „Celebrity existovali odjakživa, ak neviete, od promiskuitných monarchov až po rímskych gladiátorov. Ba dokonca keď sa olympijskí víťazi slávnostne vracali domov, mešťania dávali vybúrať časť mestských hradieb, aby atléti nemuseli prechádzať rovnakou bránou ako bežní smrteľníci. Dnes sa človek pr